torsdag den 26. maj 2011

Admirable

Jeg er forelsket i disse lyserøde shorts, man har kunne købe nogen, der ligner i Gina Tricot for ikke så lang tid siden, men jeg synes desværre at de lige var korte nok, men billige var de - så jer, med lidt pænere ben end mig - køb dem i Gina T for kun 179,-





Jeg har fulgt hendes blog længe og jeg har altid været helt vild med hendes billeder - ikke alene har hun en for fed stil, men hendes billeder er også altid interessante - og ikke bare et kedeligt pose op ad en væg. 
Det er noget jeg lægger mærke til når jeg kigger gennem de forskellige blogs, jeg elsker en billedserie, som hendes. 

Hvad mig angår, så er jeg ikke værd at tage billeder af lige for tiden, så der er ikke ret mange outfits-posts. Jeg har fri, eller dvs. jeg skal skrive opgave, så jeg sidder for det meste hjemme - i de samme shorts og shirt. 
I aften har jeg dog tænkt mig at bevæge mig lidt ud, så mon ikke jeg kan få taget et billede eller to. :)

1 kommentar: