tirsdag den 17. maj 2011

my sisters closet

Nu hvor jeg er hjemme ved mor er det oplagt lige at udforske min lille søsters klædeskab - og det er især skoene jeg er fan af! Min søster er meget glad for sko - på samme måde er jeg meget glad for at vi bruger samme størrelse ! 

Disse to kjoler fik min søster af vores mor efter hendes tur i New York. Jeg er lidt glad for den farvede, men den er desværre lidt for kort til mig (på billedet hiver jeg den ned med lommerne - og den er stadig meget kort) Skoene, ak! - de sko.. De er fra Nelly.com og er fantastisk behagelige. 

Den hvide sommerkjole er købt på et bymarked sidste sommer, de to andre har hun selv syet. :) 

De to øverste er fra Nelly.com og de nederste fra Bilka (!)


1 kommentar:

  1. Jeg ELSKER skoene på det øverste billede !!! De er super flotte ! Er det længe siden, at din søster købte dem hos Nelly, eller kan de stadig købes?

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet