mandag den 9. maj 2011

Think Pink

Jeg burde så meget sidde travlt optaget af min opgave, men jeg sidder i stedet og gennemstuderer samtlige modeblogs, hvor den ene leder mig videre til den næste osv..  og jeg bliver mere og mere sikker på, at jeg bliver nødt til at fylde mit klædeskab med noget mere lyserødt!! 

'
Clutch fra American Apparell







Bæltet her kan købes på Asos 




Hvis ikke det var fordi jeg lige havde modtaget en saldobesked fra min kære bank, så var jeg løbet op til byen for at shoppe pink! Jeg så en en fin fin lyserød kjole inde i Vero Moda her i sidste uge, men jeg købte den desværre ikke da jeg måske synes faconen var en lille smule kedelig - men det var kun indtil jeg så var i byen og ser en pige bære den så smukt, at nu bliver jeg næsten nødt til at gå op og købe den.. så jeg krydser fingre for at de stadig har den. 

2 kommentarer:

  1. Faldt lige over din blog, som jeg synes, tegner super godt :)

    Du er velkommen til også at tjekke min blog ud, hvor der netop er oprettet en konkurrence.

    Tine/madmusikmode.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! Jeg kigger forbi ! :D

    SvarSlet