tirsdag den 10. maj 2011

Outfit #2

Skjorten er et gammelt DIY projekt. Det var en kedelig Only skjorte, som længe havde ligget ubrugt i mit klædeskab. 

Det er ganske nemt!
Sådan laver du nittekraven: 
1. Find en gammel skjorte, der trænger til et pif.
Køb nitter - eksempelvis i Panduro hobby
(kig i genbrug -de har så mange skjorter, som hurtigt kan blive fede ved at man bare laver lidt sjov med dem!)
2. Stryg kraven, så skjorten er nemmere at arbejde med 
3. Mål og tegn en prik for afstanden, der skal være mellem nitterne
(dette har jeg altså ikke gjort ved min skjorte, da jeg ønskede et lidt mere tilfældigt look)
4. Sæt nitterne i

Jeg lavede den her skjorte sidste år engang, dengang der skulle være nitter på alt mit tøj!
Men man kan sagtens bruge andet end nitter - perler, knapper, en anden farve stof, læder osv.
se eksempelvis disse skønne skjorter: 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar