mandag den 23. maj 2011

Klædeskabet!

Jeg tænkte at jeg ville vise jer mit lille hjemmelavede klædeskab før jeg begynder at pakke ned :) 
Det er min gang, ved bagdøren, der er blevet lavet om til et klædeskab. Der er så højt til loftet i den lejlighed jeg bor i nu, at jeg kunne nå at hænge 3 garderobestænger (eller dvs. min kæreste kunne ;)
Under dem er der kasser til undertøj, bælter, sokker og strømpebukser - det er der også i de sorte skuffer, som egentlig er "skoskuffer" fra Ikea - ovenpå dem har jeg stillet et stativ til mine halskæder :)

Øverste stang er det tøj jeg bruger sjældent - det er også lidt svært at nå derop, jeg bruger min barstol og kan kun liiiige nå derop. Midterste stang er overdele: bluser, t-shirts, kjoler.
Nederste stang er bukser, shorts og nederdele.
På knagerne hænger der blazere i alverdens farver og størrelser :) 

2 kommentarer:

  1. Vanvittigt fedt klædeskab. jeg er vild med højden (og mængden) (: Der er intet bedre end et tøj-inferno, og det er der her.
    Simpelthen så inspirerende!
    Nina
    www.thedressofthoughts.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tak! Jeg har også været helt vildt glad for det i den tid jeg har boet der, men jeg glæder mig nu også heeeeelt vildt til at flytte op i den nye lejlighed, hvor jeg får et helt værelse som klædeskab!! :D

    SvarSlet