torsdag den 19. maj 2011

Barracuda, here we come!

Indtil videre får I dette billede af dagens outfit, men jeg er på vej ud at gå kærestetur, og så tænker jeg at jeg lokker den flotte fyr til at tage et par billeder.. jeg har I dag haft stor tøjkrise, ikke så meget i forhold til hvad jeg skulle have på i dag, men mere hvad jeg skulle have på i aften - problemet er heldigvis løst.. jeg var lige oppe på øverste hylde og finde de gamle kjoler frem og der fandt jeg en jeg havde glemt jeg havde! Jeg elsker når det sker! I skal nok få den at se senere.. I aften skal jeg til Barracudas åbningsfest - det er et nyt diskotek, som åbner her i Odense :) Vi skal blandt andet ud at fejre, at min veninde Sofie skal "flytte" til Paris - og vi glææææder os til at komme og besøge hende! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar