mandag den 9. maj 2011

You're gonna love it - you just don't know it yet


Fuldstændig tapet fast til mit Costume blad (nej jeg har altså stadig ikke fået skrevet noget opgave) sidder jeg nu og drømmer om flere farver og sommerlige tendenser. Tidligere i dag var jeg helt opsat på den hotte pink farve, og nu - nu er det orange. Efter at have læst artiklen "Derfor kan du pludselig lide orange" er jeg helt vild - og det blev endnu vildere da jeg kom i tanke om, at jeg vist nok har en fin fin orange oversize blazer et eller andet sted blandt mine jakker. Så den glæder jeg mig til at pynte mig med. Anyways - artiklen handler altså om, at man ofte i starten bliver meget skræmt af tidens tendenser, som for eksempel de stærke farver, der sprudlende bevæger sig ned af catwalken i øjeblikket, men med tiden begynder at kunne lide dem. Ja, det er altså faktisk sådan at der både er psykologiske og biologiske forklaringer på, hvorfor vi begynder at kunne lide tendenser, der til at starte med ikke tiltalte os. Jo flere gange, du ser en bestemt ting, des bedre vil du synes om den - dette kaldes med et finere ord eksponeringseffekt.. siger den kloge Thomas Ramsøy fra CBS, som er forsker i, hvordan vi tager beslutninger når vi shopper.. hvilket forresten lyder som et okay fedt job!!



Jil Sander 

Brian Atwood pumps


og så kan vi pynte vores læber med denne orange læbestift fra Mac

Ingen kommentarer:

Send en kommentar