tirsdag den 17. maj 2011

by Calvin Klein

Min mor er lige vendt tilbage fra USA, hvor hun blandt andet har været i New York.
med sig hjem havde hun denne skønne kjole - det er umiddelbart ikke en kjole jeg selv havde valgt - jeg ville nok have gået forbi den og tænkt den var lidt for "voksen" i snittet til mig - der er lidt business-woman over den, men jeg er nu altså blevet ret glad for den efter jeg prøvede den på og tilsatte et bælte - det her er det bælte jeg havde på og derfor det eneste bælte jeg har med ud til min mor, ellers ville jeg nok prøve at finde et lidt mere råt bælte at sætte til denne kjole!
Skoene er hapset fra min lille søster - og det er lige før jeg overvejer diskret at pakke dem ned i min taske og sige til hende at de desværre er blevet "væk" ;) Jeg må indse, at jeg mangler et par grå peeptoes. Det dejlige ved disse er også at de ikke strammer omkring tæerne - jeg synes ofte at sko, der er åbne ved tæerne er ubehagelige at have på fordi ens fødder nærmest bliver presset ud gennem det lille hul.
De her er fra Nelly.com 

Aftenen står på hygge med mor og mine søstre - og vi skal have taco .. mmmhhh

1 kommentar:

  1. Den kjole er nice ! sådan rigtig business agtig :D

    Nesta
    http://neonstars.blogspot.com/

    SvarSlet