søndag den 15. maj 2011

walk-in closet

mig og min kæreste skal flytte sammen her til sommer og nu har vi fundet lejlighed, eller det vil egentlig sige, at vi bare flytter op i den lejlighed, hvor han boede.
Det var til at starte med ikke lige planen, men vi har været ude og kigge og der er umiddelbart ikke noget, der lige passer til os. 
Den gode nyhed er så, at jeg kommer til at få det ene soveværelse som et walk-in closet.. så nu går jeg og søger inspiration til indretning af sådan et :) 

Jeg tænker at der skal være et lille sminkebordshjørne.. jeg skal have et skrivebord derinde, da det også skal fungere som mit kontor (til lektier, syning og alle andre kreative projekter) så tænker jeg at de to ting må kunne kombineres lidt :) 

wuhu, jeg glæder mig som et lille barn! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar