tirsdag den 17. maj 2011

Sminkedukke

The best thing is to look natural, but it takes makeup to look natural.
- Calvin Klein 

Et lille kig i min makeup pung 

Hverdags makeup'en består af: 
Mac's studio sculpt foundation, Dior's bronze - original tan og Diorshow iconic mascara
nogle dage gloss, men for det meste holder jeg læberne naturlige 
Jeg kan også godt finde på at lægge øjenskygge i brune og naturlige nuancer, der er min yndlings Chanel's box med 4 brune, den er nummer 18 og hedder Kaska beige 

Aften makeup'en består af: 
Mac's studio sculpt foundation, Dior's bronze - original tan, Chanel's rouge (59 Imprévu), øjenskygge af en eller anden slags - jeg er mest til de brune nuancer. Om aftenen kan jeg godt finde på at lægge dem lidt mørkere og jeg markerer gerne øjnene med Chanel's kulblyant.
Det afsluttes med Estée lauder's Sumptuous Bold Volume lifting mascara - den er lidt mere markant end Diors Iconic. 

Fest makeup'en består af: 
samme bund som ved aften makeup'en.
Jeg gør gerne øjnene lidt mere markante når jeg tager i byen. Farverne er gerne mørkebrune eller helt sorte.
Jeg afslutter med  Estée lauder's Sumptuous Bold Volume lifting mascara - gerne i flere lag :) 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar